Tastebuds  Recenze 2024 – Unikátní možnosti datování nebo podvod?

• Standardní členové nemohou používat služby zasílání zpráv.
  • Většina členů nehledá blízké vztahy ani rande.
DatingMentor

Hledáte stránky Cukrový táta?

Udělejte si kvíz a najděte ten dokonalý!

Start

Je hudba vaše vášeň? Tastebuds je exkluzivní seznamovací aplikace, která spojuje lidi prostřednictvím jejich hudebního vkusu. Nemusíte procházet zdlouhavými fázemi vytváření profilu popisujícími drobné podrobnosti o vašem fyzickém vzhledu, etnickém původu a životním stylu. Členům Tastebuds je jedno, jak vypadá vaše pozadí a životní styl; záleží jim na tom, máte podobný hudební vkus. Členové se mohou sdružovat na základě svého hudebního vkusu, svých oblíbených kapel, oblíbených skladeb a žánru. Tastebuds se rozhodli spojit členy s podobným hudebním vkusem pro univerzální jazyk lásky a interakce známý jako hudba.

Kdo je strůjcem tohoto jedinečného konceptu seznamování? Dva američtí muži vytvořili seznamovací aplikaci zaměřenou na hudební podobnosti. Je to skvělá socializační síť pro setkání s přáteli nebo partnery akce, která vás doprovází na koncerty. Členové si mohou rozšířit své hudební zážitky tím, že denně zažívají nové písně a žánry. Aplikace vznikla na téma, že lidé rádi mluví o hudbě, když se setkají, tak proč neposkytnout platformu, kde je hudba spouštěčem konverzace – není třeba přemýšlet o různých tématech, abychom prolomili ledy. Můžete jednoduše začít odesláním písně a pokračovat v konverzaci odtud.

Stránka nabízí základní vyhledávací filtry a vlastní rádio, které přehrává skladby vašich potenciálních zápasů. Stránka upozorňuje své členy na veškerou hudbu, která se děje v jejich okolí, na koncerty nebo hudební soutěže atd. Členové mohou dokonce propojit svůj účet Tastebuds s jinými weby sociálních sítí, jako je Facebook a Spotify. To dává místu skutečnou atmosféru a skutečná jména namísto uživatelských jmen dávají datovací aplikaci důvěryhodný pocit.

Tastebuds je specializovaná seznamovací webová stránka, ale místo toho, aby se soustředila na etnické nebo náboženské vzorce, platforma vybírá univerzální téma, které je vášnivě sledováno po celém světě.

Reputace a historie chuťovek

Tastebuds

Tastebuds je specializovaná seznamovací webová stránka spuštěná v roce 2010 v Londýně. Dva Američané vytvořili seznamovací web. Stránka si klade za cíl poskytnout platformu, kde se lidé spojují s láskou k hudbě. Členové hledají nejen životní partnery nebo rande, ale mohou také hledat přátele nebo koncertní kamarády. Můžete objevit nové hudební žánry a umělce, které jste nikdy předtím neposlouchali. Tastebuds mají ve svých arzenálech ukrytých mnoho hudebních drahokamů, které jsou zapomenuty nebo nikdy nedostaly patřičnou pozornost, ale jsou mimořádné. Členové nevyhledávají ostatní na základě fyzického vzhledu; hledají podobný hudební vkus a klikají na výběr hudby. Je to skvělá platforma, která spojuje hudební nadšence hledající partnery, milostné zájmy, přátele nebo společníky, které vyhovují jejich hudebním preferencím.

Členská základna Tastebuds je přibližně 500 000 po celém světě. Většina členů se věnuje hudbě, zatímco jiní hledají přátele nebo koncertní kamarády. Web má věkové omezení vyšší než 18 let a členové pod věkovou hranicí se nemohou připojit.

Nejaktivnější členové jsou ve věku od 25 do 35 let. Hlavním důvodem je, že web byl spuštěn, když byli v pubertě, a v té době to byl populární trend. Můžete také vidět některé mladé členy ve věku od 18 do 25 let, které ukazují trvalou popularitu webu. Podíl webu na pohlaví je 64 procent, u mužů až 36 procent u žen, takže na platformě dominují mužští členové.

Web, aplikace, rozhraní, registrace

Proces registrace. Je to tady snadné?

Proces registrace Tastebuds je velmi snadný a probíhá během několika minut. Můžete se buď přihlásit pomocí svého účtu na Facebooku, nebo zadat platné ID e-mailu. Pokud se rozhodnete pro manuální přístup, musíte poskytnout některé osobní údaje, jako je pohlaví, věk, město, uživatelské jméno a heslo. Souhlasíte s podmínkami a klikněte na kartu Zobrazit vaši hudební shodu. Bez ověřovacího e-mailu obdržíte ověřovací e-mail. Web nemůžete prozkoumat. Budete muset přidat další informace, včetně vašeho pohlaví, sexuální orientace a důvodu, abyste se na web připojili. Tastebuds obstarává rovný, gay a bisexuální. Důvod, proč se můžete připojit na web, má možnosti, jako například:

• Zájem o randění;
  • Objevování hudby;
  • Hledáte kamarády na koncert;
  • Hledání nových přátel;
  • Ještě si nejste jisti.

Dále musíte přidat alespoň pět jmen vašich oblíbených kapel nebo umělců. Pomůže webu najít nejlepší potenciální shody.

Můžete si také vybrat možnost Facebook. Umožní webu importovat vaši oblíbenou kapelu nebo umělce z vašeho FB profilu pro Seznamka umělců . Nakonec musíte přidat profilový obrázek. Není to povinné, ale doporučujeme najít lepší shody nebo získat odpovědi. Stav dokončení profilu můžete zobrazit v pravém horním rohu v procentech. Upravte všechny informace podle potřeby a nahrajte také několik dalších obrázků pro lepší shodu.

Jsou zde účty skutečné?

Účty Tastebuds zde jsou skutečné

Tastebuds nemají zdlouhavý profil. Chcete-li však najít nejlepší potenciální shody, doporučujeme vyplnit všechny požadované informace. Profily členů zahrnují informace o národnosti, výšce, náboženství, etnickém původu, typu těla, sexuální orientaci, tom, co hledáte, a věkovém rozmezí. Svůj účet můžete propojit s Facebookem, Spotify a Last FM.

Ve vašem profilu jsou konkrétní otázky, které lze vyplnit, aby váš profil vypadal působivě. Díky těmto otázkám mohou členové znát vaši osobnost a zájem na hlubší úrovni; zahrnuje vaši oblíbenou kapelu, když vám bylo 13, popisuje vás třemi slovy a váš vysněný koncert. Můžete také přidat další položky.

Všechny osobní údaje důkladně prověřují moderátoři stránek, aby zajistili bezpečné prostředí. Výhled profilů členů obsahuje podrobné osobní informace, které ukazují autentičnost účtu. Můžete vidět poslední online stav uživatele a stavový řádek zobrazující hodnocení vašeho zápasu, pokud je vynikající nebo v pořádku.

Web a mobilní verze

Design Tastebuds není okázalý jako moderní seznamovací weby. Je to jednoduché a elegantní s přímým rozvržením. Výhled na web je podobný datování i webům na sociálních médiích. To, co dělá web jedinečným, je ikona hudby místo standardních na webu. Načítání je rychlé, dokonce i při nízké rychlosti internetu. Všechny funkce jsou snadno ovladatelné a rozhraní není pro začátečníky příliš komplikované. Horní navigační lišta webových stránek obsahuje téměř všechny entity na domovské stránce, což je obdoba Facebooku. Můžete zobrazit příspěvky od různých členů a stavový řádek s dotazem, na co myslíte. Můžete také vidět lidi, mít štěstí, bomby se zprávami a další. Celkový vzhled webu je příliš jednoduchý. Bílé pozadí s černou navigační lištou a jedním nebo dvěma barevnými obrázky, které jsou!

Web má mobilní aplikaci, ale je k dispozici pouze pro uživatele iOS. Nejlepší na aplikaci je, že ji lze synchronizovat s knihovnou iTunes nebo Spotify. Skenováním své hudební knihovny můžete rychle najít lidi ve svém okolí. Členové mohou také odesílat a přijímat zprávy prostřednictvím aplikace. Je to pohodlná volba pro členy, kteří rádi poslouchají hudbu a používají aplikaci pro sociální sítě na cestách. Uživatelé Androidu mohou používat web ve svém prohlížeči, který funguje perfektně. Aplikace, prohlížeč chytrých telefonů a web pro počítače jsou si výkonově i funkčně podobné.

Speciální funkce

Tastebuds mají několik jedinečných funkcí, díky nimž je web zábavnější a zábavnější. Mezi tyto funkce patří:

• Soapbox
    Je to fórum, kde najdete diskuze a skupiny vláken na různá témata. Jelikož je web o hudbě, existují pro pohodlí členů podkategorie; většina kategorií souvisí s kapelami a písněmi. Existují však také některá obecná témata. Pokud máte něco jiného k diskusi, spusťte své vlákno pro otevřenou diskusi.
  • Dotazy
    Pro zábavu svých členů má web sekci otázek. Sekce je určena pro čas, který ukazuje některé náhodné otázky, jako máte rádi čaj? Jsi snílek? Přísaháš? Musíte si vybrat z možností a web zobrazí procento odpovědí u každé možnosti.
  • Znuděný
    Tato kategorie probouzí vašeho vnitřního špióna a web vám přiřadí úkol najít profily, které neukazují fotografie dané osoby. Klikněte na obrázek, který je podle vás falešný, a odešlete jej na web. Jaká je lepší zábava než vyšetřování a získání souboru cookie při hledání nejšikovnějších profilů, pokud se nudíte?

Vyhledávání partnerů

Vyhledávání partnerů Tastebuds

Jak fungují Tastebuds?

Tastebuds je unikátní seznamovací web, který našel zápasy s podobnou láskou k hudbě. Algoritmus shody stránek je jednoduchý, ale efektivní členové jsou spojeni s podobným vkusem v hudbě. Koncept je jednoduchý, ale stále není běžný v seznamovacích webech.

Tastebuds zajišťuje romantické vztahy a spojuje členy s přáteli, kamarády z koncertů nebo rande. Pokud potřebujete společnost na koncert, můžete najít někoho, kdo má zájem o stejnou kapelu, a požádat ho, aby se stal vaším koncertním kamarádem. Můžete kliknout s mnoha členy na výběr hudby. Se svým jedinečným tématem zavedl Tastebuds také několik jedinečných záložek místo posílání zpráv, můžete jim poslat píseň. Wink je nahrazen Throw A Cow At Them, což je povedené, ale Tastebuds ráda udržuje jejich atmosféru zábavnou a lehkou.

Jednou z výhod shody založené na hudbě je, že se členové nemusí účastnit nepříjemných rozhovorů. Můžete prolomit ledy zahájením komunikace s vaší oblíbenou hudbou, písní, zpěvákem nebo kapelou.

Možnosti vyhledávání a filtry na Tastebuds

Možnosti a filtry Tastebuds na Tastebuds

Na stránce Lidé v Tastebuds můžete vidět mnoho shod, které web navrhuje. Tyto shody jsou navrženy na základě vašich předvoleb hudby uvedených v profilu. Shody můžete třídit podle nejlepších kapel, hudebních zápasů, posledních online a nejnovějších. Pokročilé filtry webu zahrnují pohlaví hledané hry, které zahrnuje muže, ženy nebo všechny. Můžete vybrat vzdálenost od vašeho města a uvést také zemi. Uveďte věkové rozmezí spolu s tím, co hledáte; vztah, přátelé nebo všichni. Nyní přichází pokročilá část, ve které můžete vyhledávat konkrétní zápasy fanoušků, pokud jste zarytým fanouškem umělce. Vyberte národnost zápasu, stav vztahu, typ těla, náboženství a etnickou příslušnost.

Komunikační metody

Komunikační funkce Tastebuds jsou podobné jako u jiných webových stránek vytvářejících shody, ale s malým zvratem. Členové neposílají mrknutí ani flirtování na Tastebuds; místo toho posílají písničky. Filtry pokročilého vyhledávání na webu nejsou rozsáhlé, ale přesto užitečné a konkrétní. Každý členský profil zobrazuje jejich poslední online stav. Zvažte to před odesláním zprávy. Neztrácejte čas uživateli, kteří web nenavštívili roky nebo měsíce.

Tastebuds umožňuje prémiovým členům využívat komunikační funkce v plném rozsahu. Platforma nabízí mnoho interakčních kanálů, jako jsou bomby se zprávami, soukromé zprávy a připojení k chatovacím místnostem. Jednou z nejlepších funkcí webu je Message Bomb. Je to fantastická funkce, díky které můžete posílat otázky na osm zápasů najednou. Můžete si vybrat ze seznamu otázek v rozbalovací nabídce. Otázky se většinou týkají hudby, ale některé jsou obecně oblíbené jako zmrzlina, káva nebo čaj, největší světlé atd. Můžete také použít funkci Say Hello ke komunikaci, která zahrnuje objetí medvěda, vyslání vlny zpěvu a házení krávy na něj.

Chcete-li odeslat zprávu kterémukoli uživateli na webu, musíte upgradovat na Backstage Pass. K dispozici je také karta Získat štěstí, která vám ukáže vaše zápasy na základě hudebních předvoleb. Členové mohou také komunikovat prostřednictvím Soapboxu, což je fórum, kde členové diskutují o tématech od obecné po hudbu. Můžete také vytvořit nové vlákno pro řešení problému.

Alternativy chuťových pohárů

Alternativy chuťových pohárů

Vampr

Vampr je vynikající seznamovací aplikace s úžasnými funkcemi. Stránka má obrovskou uživatelskou základnu, která má tisíce aktivních členů. Aplikace se připojuje k profilům YouTube a SoundCloud. Vampr má snadnou registraci pomocí účtu na Facebooku. Stránka má rozsáhlé funkce, pomocí kterých se mohou členové připojit. Většina uživatelů na Vampr hledá přátele se stejným hudebním vkusem.

Musx je další vzrušující aplikace, která spojuje mnoho lidí. Web nevyžaduje zdlouhavé profily. Můžete se rychle zaregistrovat pomocí účtu Facebook a najít tisíce dávek podle svých preferencí.

Cena za členství a způsob platby

Tastebuds nabízí mnoho funkcí pro standardní členy, včetně navrhování shod, vyhledávání filtrů, registrací, bomb na zprávy a odesílání značek. Některé funkce jsou však exkluzivní pro prémiové členy. Prémiové členství v Tastebuds se označuje jako Backstage Pass. První výhodou pro prémiové členy je odesílání a přijímání soukromých textových zpráv všem členům. Bezplatní členové mohou zveřejňovat zprávy pouze na zdi jiných členů nebo ve zpravodajských kanálech.

Funkce bezplatného členství

Standardní členové Taste Buds mohou mít bezplatný přístup k:

• Registrace;
  • Vytvoření profilu;
  • Procházení obrázků podle jejich hudebních předvoleb;
  • Chatování se zápasy, jakmile je váš vzájemný like hotový;
  • Odesílání shodných skladeb jako spouštěče konverzace;
  • Přidáním svého oblíbeného najdete zápasy s podobným výběrem.

Funkce prémiového členství

Členové zákulisí mohou mít kromě bezplatných přístup také k některým dalším funkcím. Mezi tyto funkce patří:

• Odesílání a přijímání neomezeného počtu soukromých textových zpráv;
  • Odebrání reklam z prohlížeče;
  • Anonymní procházení profilů;
  • Skrytí online stavu zapnutím anonymního režimu.

Kolik se datuje na chuťovkách?

Měsíce

Měsíční náklady / Celkové náklady v USD

Jeden

10.00

Tři

6.66/19.98

Šest

5.00/30.00

Je Tastebuds opravdu bezpečný?

Cílem Tastebuds je poskytnout bezpečné prostředí, kde se členové mohou podělit o svou vášeň pro hudbu. Web ověřuje totožnost svých členů zasláním ověřovacího e-mailu. Přihlášením prostřednictvím účtu Facebook a propojením svého profilu s jinými hudebními sítěmi se ujistěte, že profil členů není falešný. Kromě toho web poskytuje určité osobní informace nebo fotografie uživatelů, které nejsou sdíleny s žádnými třetími stranami.

Technická stránka ochrany

Tastebuds strana ochrany

Technicky web ověřuje totožnost svého uživatele ověřením e-mailu. Bez kliknutí na aktivační odkaz není uživatelům povoleno prozkoumat web. Členové mají také kontrolu nad blokováním všech členů, které považují za podezřelé nebo nepříjemné z budoucích kontaktů. Pochybné účty můžete nahlásit také moderátorům stránek, kteří se podrobně podívají a pozastaví účet, pokud bude shledán falešným. Stránka má také funkci Bored, která povzbuzuje členy, aby moderátorům odesílali falešné obrázky.

Zákaznická podpora

Chcete-li kontaktovat tým zákaznické podpory Tastebuds, můžete v nastavení kliknout na možnost Kontaktujte nás nebo na kartu nápovědy. Budete přesměrováni na svou e-mailovou stránku, kde můžete napsat e-mail s vaším problémem a odeslat jej moderátorům. Tastebuds má efektivní tým, který okamžitě reaguje na jakékoli dotazy.

Populární dotazy uživatelů:

Populární uživatelské dotazy k nástroji Tastebuds

Jak předat ověření fotografií Tastebuds?

Tastebuds nevyžadují ověření fotografií, když členové nahrávají fotografie z Facebooku nebo zařízení; pokud však nemáte odpovídající profilový obrázek, jsou účty pozastaveny.

Jak odstranit účet Tastebuds?

Členové mohou deaktivovat svůj účet prostřednictvím nastavení svého účtu. Nejlepší však je, že si můžete svůj účet aktivovat, kdykoli budete chtít.

Jak zjistit, kdo vás má rád na Tastebuds bez placení?

Na kartě oznámení můžete vidět lidi, kteří vás mají rádi, nebo komentovat váš profil.

Jak zablokovat někoho na Tastebuds?

Členové mohou rychle zablokovat libovolné členy kliknutím na kartu blokování v okně konverzace nebo na profilu členů.

Jak zrušit předplatné Tastebuds?

Předplatné na Tastebuds můžete zrušit prostřednictvím karty Backstage Pass. Po vypršení platnosti předplatné ukončí.

Závěr

Závěr vkusu

Stručně řečeno, Tastebuds je nejlepší aplikace pro seznamování pro milovníky hudby. Mohou randit, spřátelit se, prozkoumat, hledat koncertní společníky a je pravděpodobné, že najdou lásku svého života. Stránka je neuvěřitelnou platformou sociálních sítí, která poskytuje zábavu i nový zážitek. Členové mohou mezi sebou svobodně komunikovat a diskutovat o svých podobných hudebních zájmech. Pokud chcete prozkoumat nové hudební žánry nebo umělce a najít někoho zvláštního, kdo sdílí váš hudební zájem, Tastebuds je tím nejlepším místem pro zápas s váš hudební partner .

Matthew Berry
Matthew Berry
Matthew Berry
MS, RD a spisovatel
Matthew je certifikovaný odborník na vztahy. Vášnivě podporuje každého, kdo potřebuje jeho pomoc. Je vynikající v řešení problémů a má dostatečné zkušenosti s řešením konfliktů. Jeho původ z něj dělá správnou osobu, kam se obrátit, pokud máte problém ve svém vztahu.
Odešlete svoji recenzi
Hodnocení: