Tastebuds  Recenzija 2024 – Jedinstvena dating Mogućnosti ili muljaža?

• Brza registracija putem Facebook računa.
  • Ogromna zbirka glazbe svih žanrova.
Protiv
  • Aplikacija je dostupna samo korisnicima Tvrtke Apple.
  • Standardni članovi ne mogu koristiti usluge slanja poruka.
  • Većina članova ne traži bliske odnose ili partnere za upoznavanje.

Je li glazba tvoja strast? Tastebuds je ekskluzivna aplikacija za upoznavanje koja povezuje ljude kroz njihov glazbeni ukus. Ne morate prolaziti kroz dugotrajne faze stvaranja profila koje opisuju sitne detalje o vašem fizičkom izgledu, etničkoj pripadnosti pozadine i načinu života. Članove na Tastebudsu nije briga kako izgleda vaša pozadina i način života; Ono do čega im je stalo je da li imate sličan glazbeni ukus. Članovi se mogu družiti na temelju svojih glazbenih ukusa, svojih omiljenih bendova, omiljenih pjesama i žanra. Tastebuds su se odlučili za univerzalni jezik ljubavi i interakcije poznat kao glazba za povezivanje članova sa sličnim glazbenim ukusima.

Tko je mozak ovog jedinstvenog koncepta upoznavanja? Dvojica Amerikanaca stvorila su aplikaciju za upoznavanje koja se fokusira na glazbene sličnosti. To je vrhunska društvena mreža za upoznavanje prijatelja ili partnera na događajima koji prate koncerte. Članovi mogu proširiti svoje glazbeno iskustvo svakodnevnim doživljavanjem novih pjesama i žanrova. Aplikacija je nastala na temu da ljudi vole razgovarati o glazbi kada se sretnu, pa zašto ne bi pružili platformu na kojoj je glazba pokretač razgovora – nema potrebe razmišljati o različitim temama za probijanje leda. Možete jednostavno početi slanjem pjesme i nastaviti razgovor od tamo.

Stranica nudi osnovne filtre za pretraživanje i vlastiti radio koji reproducira pjesme vaših potencijalnih utakmica. Stranica obavještava svoje članove o svoj glazbi koja se događa oko njihovih koncerata ili glazbenog natjecanja itd. Članovi čak mogu povezati svoj Tastebuds račun s drugim društvenim mrežama kao što su Facebook i Spotify. To mjestu daje istinsku vibru, a prava imena umjesto korisničkih imena daju aplikaciji za upoznavanje pouzdan osjećaj.

Tastebuds je nišna stranica za upoznavanje, ali umjesto da se usredotoči na etničke ili vjerske obrasce, platforma odabire univerzalnu temu koja se strastveno prati širom svijeta.

Ugled i povijest okusnih pupova

Tastebuds

Tastebuds je web stranica za upoznavanje niša pokrenuta 2010. godine u Londonu. Dva Amerikanca su stvorila web stranicu za upoznavanje. Stranica ima za cilj pružiti platformu na kojoj se ljudi povezuju sa svojom ljubavlju prema glazbi. Članovi ne samo da traže životne partnere ili datume, već mogu tražiti i prijatelje ili prijatelje na koncertima. Možete otkriti nove glazbene žanrove i izvođače koje nikada prije niste slušali. Tastebuds imaju mnogo glazbenih dragulja skrivenih u svojim arsenalima koji su zaboravljeni ili nikada nisu dobili odgovarajuće svjetla reflektora, ali su izvanredni. Članovi ne pretražuju druge na temelju fizičkog izgleda; traže slične glazbene ukuse i kliknu na glazbene izbore. To je sjajna platforma koja povezuje glazbene entuzijaste koji traže partnere, ljubavne interese, prijatelje ili pratitelje koji odgovaraju njihovim glazbenim preferencijama.

Baza članova Tastebudsa je oko 500.000 diljem svijeta. Većina članova strastveno se bavi glazbom, dok drugi traže prijatelje ili koncertne prijatelje. Stranica ima dobno ograničenje od preko 18 godina i članovi ispod dobne linije ne mogu se pridružiti.

Najaktivniji članovi su u dobnom rasponu od 25 i 35 godina. Glavni razlog je taj što je web stranica pokrenuta kada su bili u tinejdžerskim godinama, a to je u to vrijeme bio popularan trend. Možda ćete vidjeti i neke mlade članove u dobnim skupinama od 18 i 25 godina, koji pokazuju trajnu popularnost stranice. Rodni udio stranice je 64 posto, muškarci, na 36 posto žena, zbog čega muški članovi dominiraju platformom.

Web stranica, aplikacija, sučelje, registracija

Postupak prijave. Je li ovdje lako?

Postupak registracije Tastebudsa je super jednostavan i gotov u roku od nekoliko minuta. Možete se prijaviti pomoću svog Facebook računa ili navesti valjani ID e-pošte. Ako se odlučite za ručni pristup, morate navesti neke osobne podatke kao što su spol, dob, grad, korisničko ime i lozinka. Dogovorite se s uvjetima i kliknite na karticu Pogledajte svoju glazbenu podudarnost. Primit ćete poruku e-pošte za potvrdu bez poruke za provjeru autentičnosti. Ne možete istraživati web stranicu. Morat ćete dodati još neke informacije, uključujući spol, seksualnu orijentaciju i razlog da se pridružite web mjestu. Tastebuds zadovoljava hetero, gay i biseksualno. Razlog zbog kojeg se možete pridružiti web-mjestu imaju opcije kao što su:

• Zainteresirani za izlaske;
  • Otkrivanje glazbe;
  • U potrazi za koncertnim prijateljima;
  • Pronalaženje novih prijatelja;
  • Još niste sigurni.

Zatim morate dodati najmanje pet imena svojih omiljenih bendova ili izvođača. To će pomoći stranici da pronađe najbolje potencijalne podudarnosti.

Također možete odabrati facebook opciju. To će omogućiti web mjestu da uveze vaš omiljeni bend ili izvođača iz vašeg FB profila za Artist Dating. Na kraju, morate dodati profilnu sliku. To nije obvezno, ali se preporučuje da pronađete bolje utakmice ili dobijete odgovore. Status dovršenosti profila možete vidjeti u gornjem desnom kutu u postocima. Uredite sve informacije po želji i prenesite još nekoliko slika za bolje utakmice.

Jesu li računi stvarni ovdje?

Tastebuds Accounts Real Here

Okusne pupoljke nemaju poduži profil. Međutim, da biste pronašli najbolje potencijalne podudarnosti, preporučuje se popunjavanje svih potrebnih informacija. Profili članova uključuju informacije o nacionalnosti, visini, religiji, etničkoj pripadnosti, tipu tijela, seksualnoj orijentaciji, onome što tražite i dobnom rasponu. Svoj račun možete povezati s Facebookom, Spotifyjem i Last FM-om.

Na vašem profilu postoje specifična pitanja koja se mogu popuniti kako bi vaš profil izgledao impresivno. Članovi mogu poznavati vašu osobnost i interes na dubljoj razini s ovim pitanjima; uključuje vaš omiljeni bend kada ste imali 13 godina, opisuje se u tri riječi i vaš koncert iz snova. Možete dodati i još stavki.

Svi osobni podaci temeljito su provjereni od strane moderatora stranice kako bi se osiguralo sigurno okruženje. Izgledi profila članova sadrže detaljne osobne podatke koji pokazuju autentičnost računa. Možete vidjeti korisnikov posljednji mrežni status i traku stanja koja prikazuje ocjenu vaše utakmice ako je izvrsna ili u redu.

Web-mjesto i mobilna verzija

Dizajn Tastebuds nije blještav poput modernih stranica za upoznavanje. Jednostavan je i elegantan s jednostavnim rasporedom. Izgledi web stranice slični su datiranju, kao i web stranicama društvenih medija. Ono što web mjesto čini jedinstvenim je ikona glazbe umjesto standardnih na web stranici. Učitavanje je brzo, čak i uz sporu brzinu interneta. Sve značajke su jednostavne za navigaciju, a sučelje nije previše komplicirano za početnike. Gornja navigacijska traka web stranice ima gotovo sve entitete na početnoj stranici, što je slično Facebooku. Možete vidjeti postove različitih članova i traku stanja s pitanjem što vam je na umu. Možda ćete vidjeti i ljude, posrećiti se, bombe s porukama i još mnogo toga. Cjelokupni izgled web stranice je previše jednostavan. Bijela pozadina s crnom navigacijskom trakom i jednom ili dvije šarene slike koje jesu!

Stranica ima mobilnu aplikaciju, ali je dostupna samo korisnicima iOS-a. Najbolja stvar u vezi s aplikacijom je da se može sinkronizirati s medijatekom iTunesa ili Spotifyja. Možete brzo locirati ljude u vašoj blizini skeniranjem glazbene medijateke. Članovi mogu slati i primati poruke putem aplikacije. To je prikladna opcija za članove koji vole slušati glazbu i koristiti aplikaciju za društveno umrežavanje u pokretu. Korisnici Androida mogu koristiti web stranicu u svom pregledniku, koji savršeno radi. Aplikacija, preglednik pametnih telefona i web-mjesto za stolna računala slični su u smislu performansi i funkcionalnosti.

Posebne značajke

Tastebuds imaju neke jedinstvene značajke koje čine stranicu zabavnijom i zabavnijom. Te značajke uključuju:

• Govornica
    To je forum na kojem možete pronaći rasprave i grupe niti o različitim temama. Postoje potkategorije za praktičnost članova jer je web stranica o glazbi; većina kategorija odnosi se na bendove i pjesme. Međutim, postoje i neke opće teme. Ako imate nešto drugačije za raspravu, započnite nit za otvorenu raspravu.
  • Pitanja
    Za zabavu svojih članova, stranica ima odjeljak s pitanjima. Odjeljak je za prolazak vremena, koji pokazuje neka nasumična pitanja poput volite li čaj? Jesi li sanjar? Kunete li se? Morate odabrati između opcija, a stranica će prikazati postotak odgovora sa svakom opcijom.
  • Izbušen
    Ova kategorija budi vašeg unutarnjeg špijuna, a stranica vam dodjeljuje misiju pronalaženja profila koji ne prikazuju slike osobe. Kliknite na sliku za koju mislite da je lažna i pošaljite je na stranicu. Što je bolje zabava od istraživanja i dobivanja kolačića o pronalaženju najviše profila prijevare ako vam je dosadno?

Pretraživanje partnera

Tastebuds Partner Search

Kako funkcioniraju Tastebuds?

Tastebuds je jedinstvena web stranica za upoznavanje koja je pronašla podudaranja sa sličnom ljubavlju prema glazbi. Algoritam podudaranja web mjesta jednostavan je, ali učinkoviti članovi usklađeni su sa sličnim glazbenim ukusima. Koncept je jednostavan, ali još uvijek nije uobičajen u web stranicama za upoznavanje.

Tastebuds zadovoljava romantične odnose i povezuje članove s prijateljima, prijateljima na koncertima ili datumima. Ako vam je potrebna tvrtka za koncert, možete pronaći nekoga zainteresiranog za isti bend i zamoliti ga da vam bude prijatelj za koncert. Možete kliknuti s mnogim članovima na svojim glazbenim izborima. Sa svojom jedinstvenom temom, TasteBuds je također predstavio neke jedinstvene kartice umjesto slanja poruka možete im poslati pjesmu. Mig je zamijenjen s Throw A Cow At Them, što je urnebesno, ali Tastebuds vole zadržati svoju atmosferu zabavnom i laganom.

Jedna od prednosti podudaranja temeljenog na glazbi je što članovi ne moraju ulaziti u neugodne razgovore. Led možete probiti tako da započnete komunikaciju s omiljenom glazbom, pjesmom, pjevačem ili bendom.

Mogućnosti pretraživanja i filtri na tastebuds

Tastebuds Searching Options and Filters at Tastebuds

Na stranici Ljudi u Tastebudsu možete vidjeti mnoge utakmice koje stranica predlaže. Te se utakmice predlažu na vašim glazbenim preferencijama navedenim u profilu. Svoje utakmice možete razvrstati kroz vrhunske bendove, glazbene utakmice, posljednje online i najnovije. Napredni filtri stranice uključuju spol igre koju tražite, koja uključuje muškarce, žene ili sve. Možete odabrati udaljenost do vašeg grada i spomenuti zemlju kao dobro. Spomenite dobni raspon zajedno s onim što tražite; veza, prijatelji, ili sve to. Sada dolazi napredni dio možete pretraživati određene navijačke utakmice ako ste tvrdokorni obožavatelj umjetnika. Odaberite svoju nacionalnost, status odnosa, vrstu tijela, religiju i etničku pripadnost.

Komunikacijske metode

Komunikacijske značajke Tastebudsa slične su drugim web stranicama za spajanje, ali s malim zaokretom. Članovi ne šalju migove ili koketiraju na Tastebuds; umjesto toga, oni šalju pjesme. Napredni filtri za pretraživanje web mjesta nisu opsežni, ali još uvijek korisni i specifični. Svaki profil člana prikazuje svoj posljednji mrežni status. Razmotrite to prije slanja poruke. Ne gubite vrijeme na korisnike koji nisu posjetili stranicu godinama ili mjesecima.

Tastebuds omogućuje premium članovima da u punoj mjeri koriste komunikacijske značajke. Platforma nudi mnoge kanale interakcije kao što su bombe s porukama, privatne poruke i pridruživanje chat sobama. Jedna od najboljih značajki stranice je Poruka Bomba. To je fantastična značajka putem koje možete slati pitanja na osam utakmica odjednom. Možete birati između popisa pitanja na padajućem izborniku. Pitanja su uglavnom vezana uz glazbu, ali neka su općenita poput omiljenog sladoleda, kave ili čaja, najvećeg vedrog itd. Također možete koristiti značajku Reci pozdrav za komunikaciju, koja uključuje medvjeđi zagrljaj, slanje vala pjesme i bacanje krave na njega.

Da biste poslali poruku bilo kojem korisniku na web-mjestu, morate nadograditi na Backstage Pass. Tu je i kartica Get Lucky koja vam prikazuje podudaranja na temelju glazbenih preferencija. Članovi također mogu komunicirati putem Soapboxa, foruma na kojem članovi raspravljaju o temama od općeg do glazbenog. Možete stvoriti i novu nit za rješavanje problema.

Tastebuds Alternatives

Tastebuds Alternatives

Vampr

Vampr je izvanredna aplikacija za upoznavanje s nevjerojatnim značajkama. Stranica ima ogromnu korisničku bazu koja ima tisuće aktivnih članova. Aplikacija se povezuje s YouTube i SoundCloud profilima. Vampr ima jednostavnu registraciju s Facebook računom. Stranica ima opsežne značajke putem kojih se članovi mogu povezati. Većina korisnika na Vampru traži prijatelje s istim glazbenim ukusom.

Musx to je još jedna uzbudljiva aplikacija koja povezuje mnoge ljude. Web-mjesto ne zahtijeva duge profile. Možete se brzo prijaviti na Facebook račun i pronaći tisuće serija prema vašim željama.

Cijena članstva i način plaćanja

Tastebuds nudi mnoge značajke za standardne članove, uključujući predlaganje utakmica, pretraživanje filtara, registracija, bombi s porukama i slanje znakova. Međutim, neke značajke su ekskluzivne za premium članove. Premium članstvo na Tastebudsu naziva se Backstage Pass. Prva pogodnost za premium članove je slanje i primanje privatnih tekstualnih poruka svim članovima. Slobodni članovi smiju objavljivati poruke samo na zidovima drugih članova ili vijesti.

Značajke besplatnog članstva

Standardni članovi Okusnih pupoljaka mogu imati slobodan pristup:

• Registracija;
  • Stvaranje profila;
  • Pregledavanje slika prema njihovim glazbenim preferencijama;
  • Čavrljanje sa šibicama nakon što ste učinjeni obostrano;
  • Slanje pjesme utakmica kao pokretača razgovora;
  • Dodavanje omiljenog da biste pronašli podudaranja sa sličnim izborom.

Značajke Premium članstva

Članovi backstage propusnica mogu imati pristup nekim drugim značajkama uz besplatne. Te značajke uključuju:

• Slanje i primanje neograničenih privatnih tekstualnih poruka;
  • Uklanjanje oglasa iz preglednika;
  • Anonimno pregledavanje profila;
  • Skrivanje mrežnog statusa uključivanjem anonimnog načina rada.

Koliko je dating na Tastebuds?

mjeseci

Mjesečni trošak/Ukupni trošak u USD

Jedan

10.00

Tri

6.66/19.98

Šest

5.00/30.00

Je li Tastebuds stvarno siguran?

Tastebuds cilj je pružiti sigurno okruženje u kojem članovi mogu dijeliti svoju strast prema glazbi. Stranica provjerava autentičnost identiteta svojih članova slanjem e-pošte za provjeru. Potpisivanje putem Facebook računa i povezivanje profila s drugim glazbenim mrežama osiguravaju da profil članova nije lažan. Štoviše, stranica čini određene korisničke osobne podatke ili fotografije koje se ne dijele s trećim stranama.

Tehnička strana zaštite

Tastebuds Side of Protection

Tehnički, stranica provjerava autentičnost identiteta svog korisnika provjerom valjanosti e-pošte. Bez klika na vezu za aktivaciju, korisnicima nije dopušteno istraživati web mjesto. Članovi također imaju kontrolu blokirati sve članove koje smatraju sumnjivima ili dosadnima od budućih kontakata. Također možete prijaviti sumnjive račune moderatorima web-lokacije, koje će detaljno istražiti i obustaviti račun ako se pronađe lažni. Stranica također ima značajku Dosadno, koja potiče članove da šalju lažne slike moderatorima.

Korisnička podrška

Da biste došli do tima za korisničku podršku Tastebudsa, možete kliknuti na opciju Obratite nam se ili karticu pomoći u postavkama. Bit ćete preusmjereni na svoju stranicu e-pošte kako biste sastavili poštu sa svojim problemom i poslali je moderatorima. Tastebuds ima učinkovit tim koji odmah odgovara na sve upite.

Popularna korisnička pitanja:

Tastebuds SPopular User Questions

Kako proći Tastebuds Provjera fotografija?

Tastebuds ne zahtijevaju provjeru fotografija kada članovi prenose fotografije s Facebooka ili uređaja; međutim, računi su obustavljeni ako nemate odgovarajuću profilnu sliku.

Kako izbrisati Tastebuds račun?

Članovi mogu deaktivirati svoj račun putem postavki računa. Međutim, najbolji dio je što možete aktivirati svoj račun kad god želite.

Kako vidjeti tko vas voli na Tastebuds bez plaćanja?

Na kartici obavijesti možete vidjeti osobe kojima se sviđate ili komentiraju vaš profil.

Kako blokirati nekoga na Tastebuds?

Članovi mogu brzo blokirati sve članove klikom na karticu blokiranje u prozoru za razgovor ili profilu članova.

Kako otkazati pretplatu na Tastebuds?

Pretplatu na Tastebuds možete otkazati putem kartice Backstage Pass. Prekinut će vašu pretplatu nakon što istekne.

Zaključak

Tastebuds Conclusion

Ukratko, Tastebuds je najbolja aplikacija za upoznavanje ljubitelja glazbe. Mogu izlaziti, sklapati prijateljstva, istraživati, tražiti koncertne pratitelje, a šanse su pronalazak ljubavi svog života. Stranica je nevjerojatna platforma za društveno umrežavanje koja pruža zabavu, kao i novo iskustvo. Članovi mogu slobodno komunicirati jedni s drugima i raspravljati o svojim sličnim glazbenim interesima. Ako želite istražiti nove glazbene žanrove ili izvođače i pronaći nekoga posebnog tko dijeli vaš glazbeni interes, TasteBuds je najbolje mjesto za druženje s vašim glazbenim partnerom.

Matthew Berry
Matthew Berry
Matthew Berry
MS, RD i Pisac
Matthew je certificirani stručnjak za odnose. On je strastven u podršci svakome tko treba njegovu pomoć. Izvrstan je u rješavanju problema i ima dovoljno iskustva u rješavanju sukoba. Njegovo porijeklo ga čini pravom osobom kojoj možete otići ako imate problema u vezi.
POŠALJITE VAŠU RECENZIJU
Ocjena:

Preporučene web stranice